James Bond : Sing your favorite James Bond tune!

WTF??

I wish they would NEVER post again.

Norman! What did you put in my tea?

WTF??

My pronouns are he/him.

WTF??

Pronoun this….

giphy.gif

Norman! What did you put in my tea?

WTF??

cheers.gif

😺 Schrodinger's Cat walks into a bar, and doesn't. 🤨 President Trump is a HERO, and will win in a landslide in November!

WTF??

This is how dense and idiotic this moron is. Couldn't even keep to the topic.

Norman! What did you put in my tea?

WTF??

golfclap.gif

😺 Schrodinger's Cat walks into a bar, and doesn't. 🤨 President Trump is a HERO, and will win in a landslide in November!

WTF??

Maybe it was a joke?

WTF??

But it wasn’t funny!

Norman! What did you put in my tea?

Re: Sing your favorite James Bond tune!

😐 James blunt? Come on man.

Filmboards: A place for friends.

Re: Sing your favorite James Bond tune!

I know, it's shameful.

Re: Sing your favorite James Bond tune!

😆 Do you like any Bond songs? I did View to a kill. It's the only one I like.

Maybe you can sing that one. 😁

Filmboards: A place for friends.

Re: Sing your favorite James Bond tune!

I can only think of the Shirley Bassey one off the top of my head.

Re: Sing your favorite James Bond tune!

Cool! You should go for it when you're ready. yes.gif

Filmboards: A place for friends.

Re: Sing your favorite James Bond tune!

Why do you always delete the good ****
@Millard Rausch

Re: Sing your favorite James Bond tune!

Okay, i'll un-delete it for a while. Don't like my voice.

Re: Sing your favorite James Bond tune!

Meh…I don't like mine neither giveup.gif

Your voice….

Your voice is horrible, Bobby Sue!

😬

😺 Schrodinger's Cat walks into a bar, and doesn't. 🤨 President Trump is a HERO, and will win in a landslide in November!

Your voice….

So is its personality.

yes.gif

Norman! What did you put in my tea?

Your voice….

golfclap.gif

😺 Schrodinger's Cat walks into a bar, and doesn't. 🤨 President Trump is a HERO, and will win in a landslide in November!

I'll let the incomparable Shirley Bassey…..

ab_channel=ShirleyBassey-Topic


I'll let the incomparable Shirley Bassey sing for me.

smile.gif

😺 Schrodinger's Cat walks into a bar, and doesn't. 🤨 President Trump is a HERO, and will win in a landslide in November!

I'll let the incomparable Shirley Bassey…..

Gutless!

I'll let the incomparable Shirley Bassey…..

Nah, Bobby Jo: SMART and CONSIDERATE! I can't sing, so I'm not going to
subject you folks to that torture!

laugh.gif

😺 Schrodinger's Cat walks into a bar, and doesn't. 🤨 President Trump is a HERO, and will win in a landslide in November!

I'll let the incomparable Shirley Bassey…..

According to you and toasted dick cheese…neither can I. Don't make me no never mind…thread keeps bumpin'!!!
cooldance.gif

I'll let the incomparable Shirley Bassey…..

None of us can sing, Yolanda!

laugh.gif

😺 Schrodinger's Cat walks into a bar, and doesn't. 🤨 President Trump is a HERO, and will win in a landslide in November!

I'll let the incomparable Shirley Bassey…..

Nah…there are plenty of us that can carry a tune. We also get used to those that can't being sour pussesyes.gif

Like I said…don't make me no never mind…
cooldance2.gif

I'll let the incomparable Shirley Bassey…..

Name one. I haven't heard one yet.

mjeyds.gif

😺 Schrodinger's Cat walks into a bar, and doesn't. 🤨 President Trump is a HERO, and will win in a landslide in November!

I'll let the incomparable Shirley Bassey…..

Orsen and Jackie can. Hell…I can carry a tune well enough to win the Christmas singing contest last year.
yes.gif

I'll let the incomparable Shirley Bassey…..

Nah babba nah on all three accounts, especially you!!

😂 🤣

😺 Schrodinger's Cat walks into a bar, and doesn't. 🤨 President Trump is a HERO, and will win in a landslide in November!

I'll let the incomparable Shirley Bassey…..

No…those two can sing really well! as for me…meh…I've found that your opinions are flexible to say the very least.
yes.gif

I'll let the incomparable Shirley Bassey…..

Maybe those two, but I'm wondering what the heck you did with the money yo momma gave you for singing lessons.

laugh.gif

😺 Schrodinger's Cat walks into a bar, and doesn't. 🤨 President Trump is a HERO, and will win in a landslide in November!

I'll let the incomparable Shirley Bassey…..

Just like I wonder why an advocate for free speech would request a joke thread deletedlaugh.gif

I'll let the incomparable Shirley Bassey…..

Who did that?

giveup.gif

😺 Schrodinger's Cat walks into a bar, and doesn't. 🤨 President Trump is a HERO, and will win in a landslide in November!

I'll let the incomparable Shirley Bassey…..

You about a week ago. Might want to try Geritol yes.gif

I'll let the incomparable Shirley Bassey…..

I'm flattered that you follow my posts so religiously, Billie Jean.

smile.gif

😺 Schrodinger's Cat walks into a bar, and doesn't. 🤨 President Trump is a HERO, and will win in a landslide in November!

I'll let the incomparable Shirley Bassey…..

MovieManCin2 said... I'm flattered that you follow my posts so religiously, Billie Jean.

smile.gif
expand
follow? you were crying like an old man with testicular cancerlaugh.gif

I'll let the incomparable Shirley Bassey…..

Deliciousfeet said... follow? you were crying like an old man with testicular cancerlaugh.gif
expand
That thread was despicable, and you volunteered to have it deleted, Betty Sue.

mjeyds.gif

😺 Schrodinger's Cat walks into a bar, and doesn't. 🤨 President Trump is a HERO, and will win in a landslide in November!

I'll let the incomparable Shirley Bassey…..

Well, I'm off to listen to some talented and professional 007 ditties and my toasted dick cheese is happy to come along with me, far away from amateur night…..

giphy-downsized-large.gif

Norman! What did you put in my tea?

Re: Sing your favorite James Bond tune!

I had to lower my octave in the middle cuz I was going too high haha.



Filmboards: A place for friends.

Re: Sing your favorite James Bond tune!

clap.gif

dance the night away 2007 | 2011

Re: Sing your favorite James Bond tune!

Thank u Christina hattip.gif

Filmboards: A place for friends.

Re: Sing your favorite James Bond tune!

winkgrin.gif You seem pretty cool … and smart.

dance the night away 2007 | 2011

Re: Sing your favorite James Bond tune!

I'm a dork but I'm cool with it. 😛

Filmboards: A place for friends.

Re: Sing your favorite James Bond tune!

Well, at least you tried but still……

giphy.gif

Norman! What did you put in my tea?

Re: Sing your favorite James Bond tune!

It was awesome! 🙆
Now YOU sing.

Filmboards: A place for friends.

Re: Sing your favorite James Bond tune!

It was awesome!
laugh.gif

Norman! What did you put in my tea?

Re: Sing your favorite James Bond tune!

Keep the day job, Sinatra.

laugh.gif

😺 Schrodinger's Cat walks into a bar, and doesn't. 🤨 President Trump is a HERO, and will win in a landslide in November!

Re: Sing your favorite James Bond tune!

Are you actually going to contribute anything? Ever?

In this topic you're like a mentally retarded 5 year old running around kicking sandcastles and laughing maniacally. That sums you up period.

Thank you for talking to me

Re: Sing your favorite James Bond tune!

And you're a Fucktard with no sense of humor, ass wipe!

mjeyds.gif

😺 Schrodinger's Cat walks into a bar, and doesn't. 🤨 President Trump is a HERO, and will win in a landslide in November!

Re: Sing your favorite James Bond tune!

I am! I sing in an old folks home for the deaf.

They say I sound just like Sinatra!

Filmboards: A place for friends.

Re: Sing your favorite James Bond tune!

laugh.gif

😺 Schrodinger's Cat walks into a bar, and doesn't. 🤨 President Trump is a HERO, and will win in a landslide in November!
Top