The Soapbox : Is Sophie a LIAR??

Is Sophie a LIAR??

???

Re: Is Sophie a LIAR??

She's not a liar. I think she once stole my furniture,
but I've forgiven her for that.

Re: Is Sophie a LIAR??

about what?

Re: Is Sophie a LIAR??

Anna says she’s a big fat liar!

Re: Is Sophie a LIAR??

yes but what is she lying about? what does it all MEAN basil? what what what?

Re: Is Sophie a LIAR??

She could be a lair

“I didn't know you could read”

Re: Is Sophie a LIAR??



You asked a pretty question; I've given you the ugly answer.
Fasten Your Seatbelts….
It's Going To Be A Bumpy Night!

Re: Is Sophie a LIAR??

Yes, she denied she was all-knowing the other day 😝

Re: Is Sophie a LIAR??

I actually think she is lying about being German tbh

Re: Is Sophie a LIAR??

She's supposed to be German? Her grammar is that of the elusive American northwestern white ghetto rat.

What happened to the American Dream? It came true! You're lookin' at it…

Re: Is Sophie a LIAR??

she uses many British terminologys and when she vocarooed me she sounded kinda British, assuming it was really her.

A REAL german would not be using the lingo of a country they lost 2 world wars to.

Re: Is Sophie a LIAR??

A REAL german would not be using the lingo of a country they lost 2 world wars to.

… also one world cup, to complete the standard xenophobic boost of us Brits on this topic..

..but what a surreal and petty thing to make conspiracies about people lying about- what what would be the benefit? lol.

Re: Is Sophie a LIAR??

to perhaps protect from doxxing attempts?

Re: Is Sophie a LIAR??



suck it.

Re: Is Sophie a LIAR??

Like respect and pussy…I dont get it?

Re: Is Sophie a LIAR??

i am just a speck of dust inside a giants eye

suck it.

Re: Is Sophie a LIAR??

Really? M

Re: Is Sophie a LIAR??

Really? My uncle was a grain rice of on the end of a griffins cock, it did not end well for him. You should get urself tested.

Re: Is Sophie a LIAR??

hold up, before i do lemme shake my bum real quick

suck it.

Re: Is Sophie a LIAR??

PICS?

Re: Is Sophie a LIAR??

Dane i'm too tired for this. i've sent u more last night than i have sent anyone on here ever. lol

suck it.

Re: Is Sophie a LIAR??

Not for me, for all of us!

Re: Is Sophie a LIAR??

pls pls , i've not yet grown tired of this earthly life

suck it.

Re: Is Sophie a LIAR??

Except you went on cam for me and showed me all your crevices including your hairy nostrils!

Please stop.

Re: Is Sophie a LIAR??



suck it.

Re: Is Sophie a LIAR??



“I didn't know you could read”

Re: Is Sophie a LIAR??

lol

Every Penrose triangle has its thorns.

Re: Is Sophie a LIAR??

u got better…

suck it.

Re: Is Sophie a LIAR??



“I didn't know you could read”

Re: Is Sophie a LIAR??



😺 Schrodinger's Cat walks into a bar, and doesn't. 😠 Let's go, Brandon! 😎 Slava Ukraini!

Re: Is Sophie a LIAR??



Hark! Harold the angel sings.

Re: Is Sophie a LIAR??



suck it.

Re: Is Sophie a LIAR??



I'm the nicest guy around.
Top