The Walking Dead : Where is Sophie?

Where is Sophie?

Where's Daryl and his search party when you really need him?

OMG What if she has been in Herschel's barn as a zombie this whole time?

Oh, yeeeeaaaah! 🤜💥🧱

Re: Where is Sophie?

Re: Where is Sophie?



Oh, yeeeeaaaah! 🤜💥🧱

Re: Where is Sophie?

Sophie has been in the Dojo this whole time.

I'm cumming.

Re: Where is Sophie?

Oh, OK. I only read this board. Lol

Sophie, don't forget about us TWD folks on your travels. ❤️

Oh, yeeeeaaaah! 🤜💥🧱

Re: Where is Sophie?

OH YAAAASS VLAD MANHANDLE ME I LOVE WHEN YOU TREAT ME LIKE TRASH


💦💦💦💦💦💦

HECANT, HUNGRY, PUTIN

Re: Where is Sophie?

You dirty citrus fruit im gonna squeeze you and drink your sour nectar you lime bitch

I'm cumming.

Re: Where is Sophie?

Oh you wrote like, not “lime.”

I'm cumming.

Re: Where is Sophie?

Hungry has her locked up a la the toy box killer.

I'm cumming.

Re: Where is Sophie?

Sophie, don't forget about us TWD folks on your travels. ❤️

I would never

😴👉i slept on the sidewalk by the side of the castle in the Magic Kingdom👈👸

Re: Where is Sophie?

I miss her too. This place gets boring without her imho.

Re: Where is Sophie?

It does. She always puts a smile on my face with her posts.

Blah

Re: Where is Sophie?

I left so she got bored and wandered away to find someone else to stalk, hopefully.

Re: Where is Sophie?

She's probably out marching for Black Lives Matter.

Re: Where is Sophie?

Time to send the fire brigade and SWAT team to spray water and shoot tear gas into the protesting crowd whether peaceful protesting or not! George Floyd is being laid to rest today.

Re: Where is Sophie?

I think I may have driven her away. But I hope she returns at some point, wiser and less needy.

Re: Where is Sophie?

Even if you didn't, you should still claim responsibility. It's honorable to assume credit for bullying someone off the board.

Re: Where is Sophie?

I'm fairly sure I did. But I did it with love. I had her best interests at heart.

Re: Where is Sophie?

How unexpected.

34 US White • ½ Chinese-Indonesian ¼ Irish French German ¼ Irish German French Dutch
BlogSpot

Re: Where is Sophie?

i'm just taking a break. Lockdown is almost done here and i'm enjoying being outside more and more is all… Now i cant wait for the movie theatres to open here next month and hopefully my fav clubs too but the bars are all open now, it's great!

Thanks for checking in on me i'm doing better than i have in months tho!

😴👉i slept on the sidewalk by the side of the castle in the Magic Kingdom👈👸

Re: Where is Sophie?

Dumpster diving in bars is boring.

Re: Where is Sophie?

Lol!

😴👉i slept on the sidewalk by the side of the castle in the Magic Kingdom👈👸

Re: Where is Sophie?

Sophie, have you seen Atomic Blonde? It's set in pre-Soviet Union collapse Berlin.

Chad Nimdetta @ your service 😎👍

Re: Where is Sophie?

I have! And Charlize rocks it! Great Berlin images too. Also watch Hanna with Saoirse Ronan! This one was even shot around the corner where i live (kottbusser tor)!

😴👉i slept on the sidewalk by the side of the castle in the Magic Kingdom👈👸

Re: Where is Sophie?

I'll check that out. I really like Ronan.

Chad Nimdetta @ your service 😎👍

Re: Where is Sophie?

Yeah she cool. It also has Eric bana and cate blanchett. Cool film!

😴👉i slept on the sidewalk by the side of the castle in the Magic Kingdom👈👸

Re: Where is Sophie?

Love Bana and Blanchett too. I just watched the trailer on YT and it looks like quite a ride!

Chad Nimdetta @ your service 😎👍

Re: Where is Sophie?

Yay hope u enjoy!

😴👉i slept on the sidewalk by the side of the castle in the Magic Kingdom👈👸
Top